PRIVACY:
Vanaf 25 mei treed de nieuwe Europese Privacywetgeving (AVG/GDPR) in werking . Hierdoor worden uw persoonlijke gegevens nog beter beveiligd en beheerd. Bij Dingo Tattoo gaan we zorgzaam om met uw gegevens. Deze worden veilig bewaard en zullen nooit aan andere partijen worden doorgegeven, tenzij op basis van een wettelijke bepaling of een wettig belang.
AANBETALINGEN:
Wij vragen aan al onze klanten een aanbetaling. Dit zorgt ervoor dat wanneer een klant niet kan komen en te laat afzegt, wij voor de tijd die wij niet meer kunnen vullen een vergoeding hebben (je kan dit vergelijken met bijvoorbeeld een afspraak bij de tandarts). Komt de klant wel op de afspraak dan wordt de aanbetaling gewoon weer verrekend met het te betalen bedrag. Het bedrag van de aanbetaling kan 20, 50 of 100 euro zijn, dit is afhankelijk van hoeveel tijd er staat ingepland voor de tattoo.
– Afspraken worden alleen gemaakt als er op dat moment een aanbetaling wordt gedaan. Hier maken wij geen uitzonderingen in.
– Bij meerdere sessies/afspraken (voor bijvoorbeeld een sleeve) betaal je op elke afspraak het volledige bedrag en wordt de aanbetaling die je bij het maken van de afspraken doet verrekend met de laatste afspraak. Op deze manier hoeft de klant niet iedere keer een nieuwe aanbetaling te doen en hoeven wij daar ook niet om te vragen. Kan je niet komen op 1 van je afspraken en je wilt deze afzeggen of verzetten dan kan je dit het beste 7 dagen voor je afspraak doen. Doe je dit minder dan 7 dagen voor je afspraak, dan pakken wij als verrekening voor de tijd die we niet meer kunnen vullen de aanbetaling van je laatste afspraak. Om je volgende afspraak door te laten gaan moet je minimaal 7 dagen voor je afspraak weer langs komen om een nieuwe aanbetaling te doen. Zien we je niet 7 dagen voor de eerst volgende afspraak, dan halen we je naam uit de agenda en plannen we hier iemand anders in. Wanneer we dit doen nemen wij geen contact op met de desbetreffende klant.
– Wil je je afspraak afzeggen of verzetten, dan kan je dit het beste minimaal 7 dagen voor je afspraak doen. Doe je dit minder dan 7 dagen voor je afspraak, dan komt de aanbetaling te vervallen. Je krijgt de aanbetaling dan niet terug en deze schuift ook niet door naar een nieuwe datum. Dit is zodat wij nog genoeg tijd hebben om een andere klant in te plannen.
– Heb je je afspraak wel op tijd afgezegd, dan leggen we je aanbetaling apart met je naam en de datum dat je hebt afgezegd. Vanaf de dag dat je hebt afgezegd heb je 2 weken de tijd om je aanbetaling op te komen halen. Ben je later dan 2 weken, dan komt je aanbetaling als nog te vervallen. Dit is omdat er anders loze aanbetalingen bij ons blijven liggen. Bij het ophalen van de aanbetaling is het verplicht om je kaartje mee te nemen, hier staat namelijk op dat je hebt aanbetaald en hoeveel. Zonder kaartje kunnen wij helaas geen aanbetalingen retour geven.
Wil je je afspraak verzetten maar hiervoor nog contact opnemen, dan geldt hetzelfde als bovenstaande. Binnen 2 weken verzetten, daarna vervalt de aanbetaling.
KADOBONNEN:
Dingo Doekoe kadobonnen kunnen gebruikt worden als betaalmiddel op de dag van de afspraak of als aanbetaling. Ze zijn verkrijgbaar in 10, 20, 50 en 100 euro en zijn vanaf de dag van aanschaf 1 jaar geldig. Het kan voorkomen dat de wachttijd om een tatoeage te laten zetten wat langer is. Daarom houden we er rekening mee wanneer een bon is ingeleverd en niet wanneer de bon daadwerkelijk verloopt. Dit betekent dat wanneer je een afspraak komt maken maar je bon is bijna verlopen, je hem gewoon als aanbetaling kan gebruiken. Het maakt dan niet uit wanneer je afspraak is.